Volgers

zondag 6 september 2015

Fijne Kerst met washi-tape


 
Vandaag laat ik jullie een serie kaartjes van 3 zien met washi-tape.
Dat komt doordat ik via via op het blog van Miranda terecht kwam en ik werd daar zo geinspireerd door al die mooie kaarten met washi-tape .
Heb me gelijk als volger aangemeld.
Nu heeft ze een challenge bedacht waar je met 3 kaarten mee mag doen die allemaal met washi-tape zijn gemaakt.
En ja als je eenmaal bezig bent gaat het vanzelf dan heb je er zo 3 klaar.
De eerste had ik al eens eerder gemaakt zie hier maar dan met heel andere tapejes en nu heb ik ze maar in de kerstsfeer gemaakt.

 
Dan heb ik de tweede eerst helemaal volgeplakt met tapejes en toen met stansjes een kerstboom en ster eruit gestanst.
En de derde is gemaakt met de stansjes die ik uit de tweede kaart had gestanst, ziet er gelijk weer heel anders uit, zo zie je dat je eigenlijk alles kunt gebruiken en dan kom je toch tot een paar leuke kaarten

 
Ik wil dus met deze 3 kaarten meedoen met de challenge bij Miranda en ik zie dat dit net op de valreep is want vandaag is de laatste dag dat je mee kunt doen. 

9 opmerkingen:

  1. Dit vind ik nou zo leuk hé, dat mensen écht hun tapejes weer uit de kast halen en er meteen zulke leuke dingen mee maken. En ik heb hetzelfde 'probleem', als ik eenmaal ga plakken volgt de ene na de andere kaart. Bedankt voor het volgen, je enthousiasme, je leuke kaarten en je deelname!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuek kaarten hoor. En de tape zo keurig netjes recht geplakt, chappoo !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supersss!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaarten en ik moet zeggen ik doe eigenlijk ook nooit iets met tape maar kan het inderdaad ook wel eens uit de kast halen!! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof gedaan Anneke! Goede tip voor al mijn rolletjes washi-tape!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. phoe phoe kijk ik een paar daagjes niet en kijk eens wat er weer veel posten staan.Prachtige kaarten heb je weer gemaakt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi deze 3 kerstkaartje met washitape Anneke ...alle drie echte toppertjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend leuk! dit ga ik zeker onthouden

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...