Volgers

vrijdag 25 september 2015

Allemaal rendieren

 
Dit kaartje heb ik gemaakt voor de challenge bij 52 weeks to Christmas waar de opdracht luidt gebruik rendieren op je kaart.
Ik heb rendieren gestanst maar ook op het designpapier staan veel rendieren dus ik wil dit kaartje mee laten doen met de challenge.
Verder heb ik nog een oude ster mal gebruikt die ik heb geborduurd met daarnaast een gevouwen kerstboom.
Ben wel wat vroeg met mijn kaartje maar ik dacht ik heb het nu af dus laat ik het nu maar gelijk plaatsen.


12 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje met een mooie gevouwen boom en een prachtig geborduurde ster. Top hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend kerstkaartje Anneke...heel leuk met die hertjes en ook het mooi gevouwen kerstboompje is een prachtig detail...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Anneke - een supermooi geheel.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerst kaart, erg mooi die geborduurde ster erop.
    Je maakt mooie kaarten , een gezellig blog heb je. Gelijk volger van je geworden.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje is het geworden, de rendieren zijn prachtig op je kerstkaart, en mooi dat de kleuren ervan ook weer terug komen in de boom. Gezellig dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk gedaan met de rendieren....maar ook de kerstboom is heel erg gaaf!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kerstkaart met die boom en je geborduurde ster. Super gedaan! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Anneke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart met een aparte boom!!
    Lia, DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...