Volgers

donderdag 26 april 2012

Krans met bierdopjes



Ja ik weet het, dit heeft niks te maken met kaarten maken, maar ik vond dat er ook wel eens wat voor de mannen gemaakt mocht worden, we zijn altijd bezig met leuke kaarten en hebbedingetjes voor onszelf.
Eerst natuurlijk een heleboel bierdopjes sparen, daarna een strokrans genomen, deze omwikkelt met groen corsageband, dit heb ik gedaan zodat de ondergrond groen word en je ziet dan niet de kleur van de strokrans, en dan de bierdopjes opplakken met een lijmpistool.
O wat is dat heeeeeeeet, je verbrand regelmatig je vingers, de bierdopjes worden heel erg warm van de hete lijm uit het lijmpistool, maar goed we willen hem toch af hebben, nietwaar.
En dit is het resultaat.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden, en bedankt weer voor het langskomen en leuke reacties.


8 opmerkingen:

  1. ik vind hem gaaf zeg, erg leuk idee alleen zou ik de dopjes wit of zilver gespoten hebben, persoonlijk vind ik dat mooier maar ik vind het werkelijk waar een super idee van je...top meid knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een origineel idee en een leuk kado voor een bier liefhebber hahaha
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk idee.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gaaaaaaf leuk voor een student! echt ontzettend oigineel, jij met je kransen!! hoe kom je er toch, volgens mij zie je iets en dan denk je héé daar maak ik een krans van! hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Anneke..Die is gaaf zeg!! Ik zou zeggen bewaren tot vaderdag! En al die dopjes....Daar zijn heel wat kratjes voor op gedronken.
    Fijne dag en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gaaf voor de Heineken drinkers onder ons.
    Hij is geweldig.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er gaaf uit Anneke.
    Het is duidelijk welk biermerk er gedronken is hihi.
    Heb een fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zelf heb ik niets met bier, we drinken niet, dus ook niet met bierdoppen :-). Maar ik vind dit een erg origineel idee en leuk gedaan! Ik houd wel van dit soort dingen, alles uitproberen.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...