Volgers

dinsdag 20 december 2011

Krans van bolletje wol

Allereerst wil ik alle nieuwe volgers hartelijk welkom heten en leuk dat jullie zulke leuke berichtjes achterlaten.
Vind dat altijd geweldig om te lezen, en ik hoop dat jullie hier inspiratie opdoen.


Dit keer weer een krans gemaakt, maar nu van een strokrans omwikkelt met 2 bollen witte wol.
Dit is wol met bolletjes, die je gewoon om de strokrans heen wikkelt.
Het lijkt nu echt of het bolletjes sneeuw zijn.
Hieronder heb ik er een goedkleurige lint/ketting om heen gedaan en 2 vogeltjes erop gezet.



En dit is de krans met pedaalemmerzakken waar ik nog een zwarte slinger en kleine zwarte kerstballetjes op heb gedaan.




10 opmerkingen:

  1. Ik heb net je blog ontdekt en vind er leuke creaties opstaan. Heb van de week ook de krans van pedaaalemmerzakken gemaakt, geweldig om te doen.Deze met wol is ook leuk.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke krans met al die bolletjes echt een leuk idee!!

    Groetjes Anneke (uit Zeeland)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh wat heb je dat weer leuk gemaakt, echt enig met die wol. Weer een topcreatie
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige krans Anneke.
    Die met die wol,hij is echt super mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw echt geweldig leuk met de bolletjes..heel mooi

    Hele fijne feestdagen

    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anneke
    Vraagje: de krans met wol is dat de wol die toevallig nu in de aanbieding is van de action

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi joke,

    ik kan geen berichtje bij je achterlaten dus doe ik het zo,
    ja dat klopt, ze zijn meestal uitverkocht maar op dit moment hebben ze weer een nieuwe voorraad omdat ze in de aanbieding zijn, dus ik zou er maar gauw een paar halen als je deze krans wilt maken, heel veel succes.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. o maar deze had ik niet gezien, wat is deze mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag , bijna een jaar na plaatsing van jouw krans heb ik er ook 1 gemaakt, maar ik kom met 2 bollen niet helemaal uit. Mag ik je vragen of jij eerst helemaal rond wikkelt? Of vul jij alle gaten direct op, en ga je dan pas naar het volgende stuk krans?
    Ik ga nu nog een bol halen maar ik ben bang dat sommige plekken dan weer te dik worden...
    Ik heb je krans met pedaal-emmerzakken ook gemaakt; leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...