Volgers

dinsdag 29 november 2011

Tutorial krans met papieren onderzettertjes

Voor de krans met papieren onderzettertjes heb je het volgende nodig.
Ik heb een strokrans van 30 cm doorsnee gebruikt en 6 pakjes papieren onderzettertjes en 3 doosjes kopspelden.
Deze materialen haal je gewoon bij de Action, lekker goedkoop, en je kunt er zulke leuke dingen mee maken, ik had dit gezien op de actionhyves.
In het pakje met de onderzettertjes zitten er 50 in, dus in totaal zitten er in de krans 300 papiertjes met 300 kopspelden.
Het ligt eraan hoe groot je krans is en hoe dicht je ze op elkaar doet.


Je begint met 1 pakje, daarvan haal je alle papieren onderzetters los van elkaar.
Deze leg je op een stapeltje en je begint dan het papiertje een beetje te verfrommelen.


In de punt onderaan steek je een kopspeld.
De onderzetter met de kopspeld samen vastzetten op de krans.


Dit doe je steeds dicht tegen elkaar aan, hoe dichter hoe mooier en voller de krans is.


En als je ze dan allemaal erop geprikt hebt krijg je dit als resultaat.
Ik heb er nog een zilverkleurige slinger omheen gedaan van het Kruitvat,
maar deze is niet goed zichtbaar op de foto.


Heel veel succes met het maken.

groetjes anneke

12 opmerkingen:

  1. Wowww deze is ook prachtig, helemaal leuk!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anneke,

    Deze is ook super mooi!
    Ook deze ga ik zeker maken.
    Ik ben gek op wit en een krans vind ik ook altijd erg mooi.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waaauw, wat is deze prachtig gedaan, dank je voor de uitleg
    superzzz
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja Anneke,ben helemaal weg van je krans
    Ben al naar de action geweest maar helaas hadden ze geen randen meer in het assortiment
    Maar ik blijf zoeken want ik vind het super mooi
    Dank je wel voor de uitleg

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o anneke toch wat heb je dit leuk gedaan zeg wat een te gek idee!!!
    hier kan je trots op zijn hoor anneke!!!!


    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook deze is weer mooi Anneke.
    Echt schitterend.
    Vind het echt een heel leuk idee.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik stuur deze weer naar mijn moeder! j hoort er nog van

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow wat prachtig!!

    erg leuk gemaakt!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anneke,
    ik zit hier te genieten van al die mooie creaties op je gezellige blog!! leuk he om 2 hobbies te combineren:0) ik maak ook regelmatig kransen en bloemstukjes! Je kaartjes mogen er ook zeer zeker wezen! tot blogs!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. geweldig joh wat leuk ik heb verschillende leden op mijn hobbie club die hem al gemaakt hebben zowel de pendaal als de onderzetters krans
    zou ik van jou de hyves mogen hebben van de action? kan hem nergens vinden
    groetjes marijke

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...