Volgers

vrijdag 9 december 2011

Kerstdecoraties

In één van mijn vorige posten had ik een krans gemaakt voor mijn dochter en heb daarbij gezegd dat ze die zelf verder zou afmaken met paarse kerstballetjes, nou dit heeft ze ervan gemaakt, leuk toch.


En toen ze toch zo bezig was had ze wel zin om wat anders te freubelen, dus ze belde mij op met de vraag of ik nog een lijmpistool had, nou die heb ik wel, dus haal maar op.
Manlief ging naar de voetbal en de kleintjes lagen op bed en ze heeft heerlijk  aan het plakken geweest met dit als resultaat.


Vraag me niet hoe ze het heeft gemaakt en met wat voor materialen want ik heb het nog niet in het echt gezien, ze heeft me deze foto's toe gestuurd zodat ik alvast een idee had wat ze ervan heeft gemaakt.


Nou ik vind het echt geweldig mooi geworden en ze mag er best trots op zijn.

groetjes Anneke

15 opmerkingen:

  1. wauw super leuk gedaan heeft ze dat. Ik heb trouwens naar aanleiding van jou workshoppie ook een krans gemaakt, die moet ik nog op mijn blog zetten, maar het was erg leuk om te doen, dus dank je wel voor de uitleg
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heeft ze zeker heel mooi gemaakt,vooral de onderste krans vind ik heel mooi.

    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anneke,

    Ik ben van mijn vak bloemiste en kijk dan toch met een ander oog naar dit soort creaties.
    Maar kan niet anders zeggen dan dat dit heel mooi gemaakt is.
    Mijn comlimenten!!

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi ANNEKE

    Dit is echt prachtig mooi gemaakt.
    Echt schitterend.
    Heb een heel fijn weekend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind ze alledrie prachtig:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo Anneke, naar aanleiding van jouw turtorial heb ik ook een krans gemaakt, ziet er echt super uit, dank je wel voor de uitleg.
    deze krans ik ook prachtig, zo met het paars erin, je dochter heeft schitterende creaties gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anneke ik heb je blog gevonden via Hobbyjournaal en mijn ogen uitgekeken. Top wat je met de materialen hebt gemaakt.
    Waar Action al niet goed voor is.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anneke
    Ik heb zo`n mooie krans vandaag van een lieve vriendin gekregen wauwww
    ze wilde niet zeggen hoe ze het had gemaakt hahaha maar zo nieuwschierig als ik ben ga ik het altijd uitzoeken
    en zo kwam ik jouw blog tegen en meid wat maak jij mooie spullen ge-wel-dig!! ben meteen ook volger van je geworden
    doeiiiiiiiiii fijne dag xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke dingen maak je Anneke,zeer inspiratievol! groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi zeg at je dochter er van gemaakt heeft. Ik ga nu die zakjeskrans meken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goeiedag Anneke,

    via Google kwam ik een tijdje gekeden al op jouw crea-pagina, echt heel leuk, ik heb er al wat ideeën van opgedaan.
    Wat betreft deze krans met plastic zakjes : Ik ben op dit moment bijna klaar met zo'n dergelijke krans, maar deze maak ik met de Lavendel-kleur/geurige-pedaal-emmerzakjes van de Wibra! 1 Rol kost 1,49 euro (35 zakjes) en ik ben 40 zakjes nodig (krans van ca. 20 cm.). Uiteindelijk, als je de krans af hebt, even een beetje bijknippen en klaar. Ook heel leuk voor op de WC of in de douche.
    Groeten,
    Annette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw wat een leuke site!
    Waar kan ik de werkbeschrijving vinden van de krans met plastic zakjes, die kan ik niet vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw wat een leuke site,
    Ik zou graag de krans willen maken is er ook een werkbeschrijving?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de beschrijving staat hier
      zie de link

      http://hobbydoos-anneke.blogspot.nl/2011/11/turtorial-krans-met-pedaalemmerzakken.html

      veel succes met het maken

      Verwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...