Volgers

woensdag 2 september 2015

3 Dubbele easelkaart


 
Vandaag een 3 dubbele easelkaart.
Bij de egel willen ze 3 van dezelfde dingen zien op je kaart dus ik dacht , laat ik nou eens een 3 dubbele easelkaart maken dan heb je toch 3 keer een stans nodig, dus ik wil dit kaartje mee laten doen en dat kan nog tot 30 september.

 
En ik wil dit combineren met de challenge bij AnMaCreatief want daar is de opdracht maak een easelkaart, nou heb ik geen enkele easelkaart gemaakt maar een 3 dubbele dus ik hoop dat dit ook toegestaan is.
Ook deze challenge duurt nog tot 30 september.


11 opmerkingen:

  1. Supersss!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Wooowww zeg, jazeker is dit ook toegestaan, wat een pracht
    van een kaart heb je gemaakt, heel erg gaaf hoe je zo op dit
    idee bent gekomen ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze "3 of a kind" Challenge !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supersss dat je meedoet met onze '3 dezelfde' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je chique gemaakt! Toffe 3-easel!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anneke,prachtige easelkaart is het.En wat een kaarten heb je de laatste tijd gemaakt .Jij hebt echt niet stil gezeten.Veel kerstkaarten heb je al gemaakt.Wel schitterende en sommige mooi geborduurd.Proficiat nog met je top drie plaats met je zomerse kaart.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat leuk gedaan Anneke....een prachtige easelkaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk bedacht zoals je de challenge hebt opgepakt Anneke en ook de uitvoering is super gedaan. Hele gave triple easelcard...
    Dank je voor je deelname aan de september-challenge bij de Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lijkt me wel hoor dat dit mag! Ik vind het in ieder geval heel inventief en ook nog eens supergoed geslaagd.
    Gezellig dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...