Volgers

woensdag 20 maart 2019

Happy Birthday

 

 

 
Dit kaartje gemaakt met de leuke schets van Craft Sensations voor de challenge van maart.
Ik heb een studio Light stencil SL 115 gebruikt.
De bloemen heb ik op de achterkant van metallic linnen cardstock gestempeld en ingekleurd met de 3D Pearl paint.
Met de twin markers heb ik wat donkere accenten aangebracht op de bloemen.
 
 
Zoals altijd maak ik er weer een standaard achter zodat de kaart mooi kan blijven staan.
 
Op bovenstaande  foto is de schets en onderstaande foto de materialen die ik heb gebruikt.
 
 
 
 Dit kaartje wil ik mee laten doen bij de challenge van Mijn Hobbyhonk.
En bij Lift Challenge.
En bij KIC
wit -kaart
embellishment - bloemen
bruin - blaadjes 

4 opmerkingen:

  1. Mooie kaart in mooie kleuren Anneke
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik las je comment onder ons bericht. Ondanks dat je kaartje echt mooi is, is het niet wat wij bedoelen met onze challenge.
      Maak een kaart met de tekst als eyecather en breng daar decoratie/figuren op aan. Denk aan bloemen, beestjes enz...
      Ik hoop dat je desondanks toch nog een poging wil wagen?

      Verwijderen
  3. Schitterende kaart Anneke!
    Gezellig dat je weer van de partij bent bij MHH-challenge en heel veel succes!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...