Volgers

zaterdag 16 maart 2019

Happy Birthday

 
 
 
 
Bij Craft Sensations hadden ze van de week een live video op FB met dit model kaart.
Ben gelijk aan de gang gegaan met dit als resaultaat.
Ik heb de stempel met zilver embossingpoeder verhit met de heattool en in gekleurd met de 3D pearl.
 
 
 
De tekst stempel heb ik eerst gestempeld en toen de streepjes voor de helft boven de tekst en de andere helft onder de tekst.
 
 
 
 
  En dit zijn de materialen die ik heb gebruikt.
 
 
Ik wil met dit kaartje meedoen bij de challenge van AnMaCreatief waar de opdracht luidt "stippen"
 
 

 

4 opmerkingen:

  1. Mooi model kaart!
    Prachtig design papier gebruikt.
    Ook je stempel mooi op je kaart verwerkt.
    Fijn weekend verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke model kaart Anneke. Leuke afbeelding. Ik heb dit model ook gemaakt maar met het kaartej er weer boven op net weer anders. Heeel mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, ik ben er ook mee bezig, heb hem alleen verkleind want deze komt toch uit op- 18 cm?
    En ik vind het erg leuk hoe je de tekst tussen die feestelijke streepjes hebt gedaan, zal ik zeker onthouden.
    Fijne dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt het is wel een groot model maar idd je zou het iets aan kunnen passen zodat ie iets kleiner wordt

      Verwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...