Volgers

zaterdag 12 januari 2013

Mannenkaart


Dit keer heb ik een kaart gemaakt voor een man die van reizen houdt b.v. naar Parijs.
Ik heb de stempelset met de Eifeltoren e.d. gebruikt en een schets van het blog van Oma Dee.
Met dit kaartje wil ik meedoen aan de challenge.


Bij Oma Dee hebben ze challenge  # 2 met bovenstaande schets en die duurt nog tot 31 januari.
Ook zag ik dat er een challenge is op het Hobbyhome challenge blog,
waar de opdracht is maak een mannenkaart,
dus doe ik met deze mannenkaart ook mee met de januari challenge die ook tot 31 januari duurt.



18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, is ook een leuke sketch.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anneke,

    Wat een stoere kaart! Vind het hartstikke leuk dat je meedoet met de uitdaging.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk stoere mannenkaart Anneke, ik vind hem prachtig geworden,
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anneke,
    Prachtige sketch, hele leuke, stoere mannenkaart, wat leuk al die mannenkaarten die ik overal voorbij zie komen...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart Anneke, , je hebt voor mooie kleuren gekozen.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie, stoere mannenkaart heb je gemaakt,ziet er prachtig uit hoor, knap gedaan want een mannenkaart blijf moeilijk (vind ik)
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie mannen kaart heb je van de schets gemaakt .Leuk idee voor een man om zo'n kaartje te maken.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een stoere mannenkaart heb je gemaakt!! Leuk hoe je het papier bewerkt hebt met de stempels!

    Fijn weekend verder!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt 'n stoere kaart! Leuk dat je meedoet met de schets uitdaging!

    Groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hé Anneke, leuke kaarten heb je gemaakt! De vorige is ook erg mooi en eenvoudig opgebouwd! Schitterende kleuren! Ook vind ik je mannenkaart erg mooi, lekker stoer, echt een topper!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellige kaart echt een mannenkaart!

    Leuk dat je meedoet met de challenge op het hobbyhome-hobbyartikelen blog!

    Lieve groetjes hanneke

    p.s. vergeet je niet onze banner te plaatsen...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een superleuke mannenkaart!! Prachtig van kleur.
    Leuk dat je meedoet bij Hobby Home.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een echte mannenkaart..stoer en mooi!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt mooi deze mannenkaart!
    De vintage kaart in twee posten terug vind ik ook prachtig!
    Haken is inderdaad ook super leuk, we weten ooit niet waar we het eerst mee willen beginnen he, snap jij dater mensen bestaan die zich vervelen?
    Alvast een fijn weekend
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een stoere kaart! Mooi op elkaar afgestemd qua kleur! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...