Volgers

donderdag 1 maart 2012

Muziek eieren

Van de week zag ik toch zo iets leuks op het blog van Marja,
ga maar eens op haar blog kijken, ze maakt altijd geweldig leuke dingen
en ze inspireerd mij enorm.
Ik ben dus gelijk aan de gang gegaan met peipschuim eieren en bladmuziek papier,
met dit als resultaat.


Ik ben eerst begonnen met 6 kleine eieren, maar al gauw had ik de smaak te pakken en ben dus doorgegaan met wat grotere eieren.
Toen heb ik ook nog een groot half ei van binnen en buiten bekleed en alles goed laten drogen.


Ja en toen kwam het aanbrengen van kant en lint en gehaakte bloemetjes, en daar heb ik weer een stoffen roosje ingedaan.


Ook heb ik verschillende eieren voorzien van plakpareltjes, een bedeltje en touwtjes.
Op dit ei zitten weer gehaakte bloemetjes en daar heb ik een grote parel op gedaan.


Toen nog even de tuin in voor wat buxus, want dat hoort er wel bij natuurlijk.


Ja en dan op zoek naar een geschikt dienblad en dan is dit het geheel geworden.


Ik weet dat het nog wat vroeg voor Pasen is maar het staat toch wel erg gezellig hoor,
dus ik geniet nog lekker van dit tafereeltje.


Bedankt weer voor jullie leuke reacties en ben benieuwd wat jullie hier van vinden.

6 opmerkingen:

  1. Je heb me wel op een idee gebracht hoor!...zoiets daar hou ik ook van en het is een leuke versiering voor in huis...
    Erg leuk gedaan zoiets simpels met weinig spullen en dan toch zoiets PRACHTIGS maken...Echt SCHITTEREND gedaan hoor!

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhhh wat is dat mooi geworden, heel erg leuk gedaan
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is echt heel apart zeg, wat zal dat gezellig staan!!

    Groetjes Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Anneke,
    wat ik ervan vind...hahahhaha eerst iets zeggen: ik lees muzikale eieren....het eerste wat ik dacht was: Uhhhh??? eieren die zingen??? maar toen zag ik het....SUPER leuk joh.


    liefsss
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie creatie! Ziet er echt leuk en sfeervol uit!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gaaf Anneke.
    En vroeg ????/ valt wel mee hoor, nog maar 5 weekjes en het is Pasen.

    groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...