Volgers

donderdag 15 maart 2012

Hart omwikkelt met boterhamzakjes


Bij ons aan de voordeur had ik een hart hangen die ik ooit eens bij de Action had gekocht.
Het is zo'n rieten hart met een kleiner hart van schoolbord waar je een tekst op kon zetten.
Nou was ik dat eigenlijk wel zat, het schoolbordhart zag er niet zo mooi meer uit, dus ik wou er wat anders mee doen.
Een tijd terug had ik kransen omwikkelt met pedaalemmerzakken en ik dacht dat kan ook wel om het hart.
Nou zijn die pedaalemmerzakken vrij groot dus heb ik er nu maar boterhamzakjes omheen gewikkelt en ik vind het hart nu veel mooier als dat het eerst was.
Het schoolbordhart heb ik eruit gehaald en daar wil ik nog wat anders mee doen, ik denk aan beplakken met leuk designpapier en dan b.v in de kleur van de slaapkamer en dan verder leuk oppimpen in vintagestijl, met kantjes, roosjes etc.


15 opmerkingen:

  1. ohhhh die is erg leuk geworden, prachtig
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owww ik hoor vintage :-)..ontzettend leuk zeg dat hart en ik ben benieuwd wat je er evt nog meer gaat doen...ik vind hem zo al wel mooi moet ik zeggen..knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hart is heel mooi geworden. Groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee zo, en het hart is heel goed te beplakken met papier hoor

    Groetjes Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je hart er geweldig mooi uit, erg leuk idee.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh, wat een metamorfose, je hart is schitterend geworden !!! Wat een leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb het weer opgeslagen Anneke
    Vind het weer schitterend

    Heb van de "plastic"krans nu een paaskrans gemaakt in paars

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig mooie krans Anneke.
    Hij is echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er prachtig uit en het staat heel mooi!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Anneke

    Als je werkt met Spellbinders mallen kijk dan eens op papier-webwinkel.nl. Je vindt ze nergens goedkoper.

    Met vriendelijke groet

    Henk Kuiters

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk geworden Anneke! Toevallig heb ik gistermiddag een piepschuim krans met gele pedaalemmerzakken gemaakt, erg leuk om te doen. Hij is voor Pasen (natuurlijk), moet hem alleen nog decoreren, eerst nog even inspiratie op doen.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anneke, Wat een mooie dingen heb je de laatste tijd weer gemaakt. Ik zit hier weer te genieten van al dat moois. Je zakjes om een rieten hart is ook weer een superidee.
    Fijne avond, groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat maak jij ontzettend leuke dingen. Ik ben gelijk volger van je geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi Anneke, mooie dingen maak je! Leuk dat je volger bent geworden op m'n blog, dank je. Ik kom hier zeker vaker neuzen :) Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt mooi dat hart. Dit ga ik zeker ook eens doen. Wist niet dat je zoiets moois kon maken met plastiekzakjes.

    En leuk blogje trouwens!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...