Volgers

zaterdag 3 september 2011

Kerstkaart van boterhamzakje

Dit keer een kerstkaart gemaakt van een papieren boterhamzakje.
Het is heel eenvoudig, je vouwt het zakje dubbel en plakt het op elkaar vast.
Daarop plak je cardstock en designpapier en verder afwerken naar eigen inzicht.


 Dan maak je een label van cardstock die iets kleiner is dan het zakje, hierop plak je ook designpapier en verder afwerken naar eigen inzicht.


 Dit is het label met lintje zodat je het makkelijk eruit kunt trekken.


En natuurlijk heb ik ook de achterkant van het boterhamzakje beplakt met cardstock en designpapier, verder afgewerkt met een lint over de lengte.


Bedankt weer voor jullie bezoekjes en reacties, die lees ik altijd met veel plezier, en een heel fijn weekend toegewenst.

groetjes anneke

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk origineel kaartje is dit! Bedankt voor je interesse, mijn dochter heeft inmiddels al twee aardbevingen en een orkaan weerstaan, maar heeft het prima naar haar zin! Het gaat gelukkig goed met haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anneke

    Hij is echt super leuk geworden.
    Echt helemaal top.
    Verder een fijn weekend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee zo'n boterhamzakje.

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schitterend kaartje!

    een heel leuk idee!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Anneke,

    Wat leuk dat je mijn blogs bezocht hebt...en wat lief dat je zulke leuke reacties hebt achtergelaten!

    Altijd fijn om te lezen dat andere mensen je blog leuk vinden en ook je ideetjes. Ik heb nog niet de kans gehad jouw blog te bekijken maar zie wel dat je dus ook heel erg creatief bent! Leukkk...en al voorbereidingen voor de kerst aan het maken bent.

    ik ga jouw ook volgen.

    lieve groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...