Volgers

dinsdag 27 september 2011

Candy gewonnen

Kijk nou toch eens wat ik vandaag heb binnen gekregen.
Ik had mee gedaan met de candy op het blog van Hannie en heb deze geweldige candy gewonnen.
Dit is voor mij de eerste keer dat ik wat heb gewonnen, ik doe wel vaker mee met een candy maar dat ik nou net de gelukkige ben is voor mij ook een grote verrassing.

 

 En ze heeft er ook nog een heel leuk presentje aan toegevoegd, dit zelfgemaakte potje, aan de zijkant mooi afgewerkt met bloemetjes en aan de andere zijkant met een theepot bedeltje, een leuk etiketje met de tekst suiker en 2 pinnetjes, het dekseltje ook zo leuk gedaan met de bloemetjes, ja echt super.


 Deze heeft ze gevuld met kleine zakjes suiker, echt zo schattig,


Hannie ik ben er ontzettend blij mee, heeeeeeel hartelijk bedankt voor deze geweldige spulletjes die in het pakketje zitten,
ga maar eens op haar site kijken , ze maakt zulke mooie dingen.

3 opmerkingen:

  1. Het is een plezier om het jou te kunnen sturen! Ik ben benieuwd wat voor moois je ermee gaat maken! groetjes Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anneke

    Gefeliciteerd Meid met je gewonnen candy.
    Heel veel plezier er mee.
    laat ons ook meegenieten,maak er dus wat moois van.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd!!

    Leuke spullen heb je gewonnen!!

    Fijne zonnige zondag.

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...