Een leuk kerstkaartje.Groetjes van Marian.
Schattig kaartje in mooie warme kersttinten.Gezellig dat je er ondanks de hitte toch bij bent vandaag.lLiefs Annemarie en Merit DT52WTC.
Een mooie kerstkaart met leuke afbeeldingen Anneke. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC. Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke
Een leuk kerstkaartje.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Marian.
Schattig kaartje in mooie warme kersttinten.
BeantwoordenVerwijderenGezellig dat je er ondanks de hitte toch bij bent vandaag.l
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.
Een mooie kerstkaart met leuke afbeeldingen Anneke.
BeantwoordenVerwijderenGezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC