Volgers

woensdag 29 juli 2020

Happy Birthday

 
Vandaag weer heerlijk bezig geweest met materialen uit een luxe paper block van DeocoTime.
Het patroon van de kaart komt van het blog van 2 sisters on the blog en zei hadden gisteren een live uitzending op FB zodat je samen deze kaart kon maken aan de hand van hun hints die ze dan elke keer geven.
Ik wist het niet maar zag vanmorgen pas de berichtjes voorbij komen en vond het zo'n leuk patroon dat ik vandaag lekker aan de slag ben gegaan met dit als resultaat.
 

 
Dit vrolijke kaartje wil ik mee laten doen met de challenge bij Knutsels en Kadootjes waar de uitdaging is "zomers"
En ik vind die mooie lavendel echt een zomers tintje hebben.


1 opmerking:

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...