Volgers

maandag 1 juni 2020

Kaart met merci doosje erin

 
Wat een leuke live was dat donderdag bij Moedershobbyshop op FB.
Helaas had ik het pakket niet dus dan moet je roeien met de riemen die je hebt.
Ik heb het scrap papier van Jack n' Jill Collection "Ode to Joy" en "Day Dreamer" gebruikt, dit is al een wat oudere collectie.
 
 
 
Ben ook zelf een beetje gaan vogelen om de labelmal op de voorkant te gaan maken en ook het doosje voor de merci zelf een beetje uitgemeten, want ook die mallen had ik niet.
Volgens mij is het wel aardig gelukt.



2 opmerkingen:

  1. Wat een gave creatie Anneke....je hebt ook prachtig DP gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!!! Mooie kaart met een leuke verrassing erin...Toppie gedaan hoor!

    Gr Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...