Volgers

vrijdag 17 april 2020

De jeugd van gisteren

 
Ben aan de slag gegaan met de leuke plaatjes van Yvonne Creations en wel de active life, of zoals Olga zegt "de jeugd van gisteren"
Deze kaartjes heb ik gemaakt aan de hand van een filmpje van Castella waar ze duidelijk uitlegt hoe je dit soort kaartjes kunt maken.

 
Helaas had ik de stencil van Studio Light niet dus moest ik een andere oplossing zoeken om het drieluik kaartje te maken.
Nou had ik nog een stans van labeltjes en daar heb ik de vorm van de ronding die boven aan het drieluik zit nagetekend.
Voor het kraftpapier heb ik de buitenste ronding getekend en voor de crèmekleurige mat heb ik de binnenste ronding getekend en toen uitgeknipt.
Voor het designpapier heb ik een weer een slag kleinere mal gepakt en daar de buitenste ronding weer van getekend.
Op die manier heb je mooie kleine randjes.
.
Daarna alles weer beïnkt met distress oxide vintage photo. 



3 opmerkingen:

  1. Twee prachtige kaarten heb je gemaakt Anneke.
    Leuk zijn de labelrandjes bovenaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb die mal ook, maar nooit aan gedacht om er zoiets van te maken, super goed van je. groetjes, Olga

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...