Volgers

dinsdag 27 juni 2017

Especially for you

 
Deze pop-up kaart heb ik ook weer gemaakt met een mal die ik vorig jaar al had gekocht maar waar ik nog niks mee heb gedaan.
Nou zag ik bij Hobbyvision een challenge met het thema "mood board" en  ik heb me laten inspireren door de kleuren die er gebruikt zijn, dus daar wil ik dit kaartje aan mee laten doen.
Ik hoop dat ik aan de eisen voldoe, zo niet dan hoor ik het wel.
Ook bij Creapaleis hebben ze een leuke challenge en wel een Moederdag/Vaderdag kaart en ik heb ervoor gekozen om deze speciale kaart daarvoor te maken, want zeg nou zelf je moeder is toch een speciaal iemand, een vrouw om trots op te zijn.
 

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart maakte je!!

    Lieve groetjes van Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende pop/up kaart Anneke.....mooie kleurtjes heb je gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...