Volgers

woensdag 6 juli 2016

Mannenkaart

 
Je hebt van die dagen dan zwerf je over het internet en dan kom je van die leuke ideeën tegen.
Zo kwam ik via via op de site van http://knutselvinkje.blogspot.nl/2016/02/mannenkaart-1.html en daar zag ik zo'n leuke mannenkaart (zie onderstaande kaart) en die heb ik gelift, nou eigenlijk nagemaakt met een klein beetje verschil van wat zei aan materialen gebruikt heeft.
Ik zou haast zeggen "zoek de verschillen" die zijn echt minimaal.
Dit kaartje wil ik mee laten doen bij de challenge van



6 opmerkingen:

  1. Super leuke mannenkaart.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk gelift. stoer dat blauw met kraft. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om zo weg te zijn van een kaart dat je hem gaat liften Anneke. Hij is zeker gaaf...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi deze mannenkaart Anneke... KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind die van jou toch mooier dan het origineel!
    Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo inspireren elkaar toch is dat niet fijn! Je kaartje is erg leuk, bedankt voor je deelname bij K&K.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...