Volgers

zondag 14 februari 2016

Hobbyzine plus 9

 
Gisteren heb ik de kaarten laten zien die ik gemaakt heb met de goody van  Hobbyzine plus 8 en vandaag laat ik de kaarten zien die ik gemaakt heb met de goody van Hobbyzine plus 9.
 Deze kaarten had ik al een tijdje geleden gemaakt maar nog niet hier laten zien.

 
Ook dit keer weer het borduurpatroon nogmaals geprikt en deze net even wat anders geborduurd dan het origineel.
 
 
En voor de muziekkaart heb ik een ander 3D plaatje gebruikt dan dat er in het boek stond.

 
Inmiddels heb ik de Hobbyzine plus 10 en daar zit dit keer een hele andere goody bij nl. een mix and do boekje teddyberen nr 1, ook leuk hoor,  maar ik vond de vorige goody's leuker, ja ieder zijn eigen smaak natuurlijk.
En aangezien het hier de hele dag al sneeuwt, blijf ik lekker binnen en ga maar eens met het boekje aan de slag. 


4 opmerkingen:

  1. Erg leuk je kaartjes weer, twee voor jongens en twee voor volwassenen, Super

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowww deze zijn ook helemaal gevarieerd en prachtig. Ziet er super uit. Ik ben benieuwd naar je creaties uit Hobbyzine nr. 10. Want ook die is super prachtig!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helemaal leuk weer meis, vooral de geborduurde vind ik mooi, das aan mij niet besteed, teveel gefriemel. Dikke knuf Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn weer prachtige kaarten.Heel verschillend,maar super mooi.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...