Volgers

dinsdag 25 augustus 2015

Fotokaart

 
Vandaag laat ik een kaartje zien die ik heb gemaakt als gastdesigner voor het blog KIC Challengeblog. 
Het is de bedoeling dat je een foto op je creatie verwerkt, nou heb ik dus een foto van mijn hond genomen en die erop verwerkt.
Je kunt nog meedoen tot zaterdag 29 augustus.
Ook wil ik deze kaart mee laten doen met de challenge bij Cards en Scrap Challengeblog waar de opdracht luidt "gebruik een dierenprint".
Dat kan nog tot 31 augustus.
 
En hoe leuk is dat, ben eerste geworden met onderstaand kaartje bij KIC Challenge # 65.
 
 
 

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart is dat geworden, gefeliciteerd met je welverdiende eerste plaats en ook bedankt voor je lieve woorden bij mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had je treintje zien pronken als winnaar! Tof hé, maar het is dan ook een prachtcrea!
    Leuk kaartje ook nu weer! toffe details: het botje, de dierenriem, ...
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart, Anneke. En gefeliciteerd met je winnende kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart Anneke, mooi met de foto van de hond. En ook je winnende kaart met het locomotiefje is een schatje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige creatie en gefelicteerd met je eerste plaats met de trein!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige kaartjes Anneke.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart is het zo .
    Leuk om daar een foto van je hond voor te gebruiken.
    Leuk dat je meedoet bij het Cards&Scrap blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart.
    Bedankt voor je deelname bij Cards&Scrap.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...