Volgers

dinsdag 18 november 2014

Krans met houten klosjes

 
Ja dit keer eens heel wat anders, een krans gemaakt met allemaal houten klosjes.
Dit had ik al eens op FB zien langskomen en vond het zo'n leuk idee dus gelijk maar mee begonnen.
Het was de bedoeling om 10 zakjes met elk 12 klosjes te omwikkelen met dubbelzijdig plakband en daaromheen allemaal verschillende soorten kantjes.
Nou had ik dus in totaal 120 klosjes gedaan maar toen kwam ik tot de ontdekking dat mijn krans nog lang niet vol was.
Dus maar weer naar de Action om nog eens 10 zakjes met klosjes te halen en ook deze met kant omwikkelen.
Ik heb wel eerst de strokrans omwikkelt met reepjes witte stof en daarna de in totaal 240 klosjes met kant vastgelijmd met lijmpistool met dit als resultaat.
Ben er zelf best tevreden over.


5 opmerkingen:

  1. een pracht resultaat maar wat een werk echt super.
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAuuuuuw wat een werk!!!! Wel een prachtige krans zo met al de klosjes.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit hartstikke leuk geworden maar wel heel erg bewerkelijk.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een werk en wat een hoop klosjes!!! Hij is wel erg leuk geworden maar zal behoorlijk zwaar zijn denk ik of valt het wel mee?

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...