Volgers

maandag 18 augustus 2014

Creaspektakel Kampen

Afgelopen zaterdag ben ik met mijn vriendin naar het Ceaspektakel in Kampen geweest.
Dit werd georganiseerd door Het Hobbyjournaal.
Overal in de Oudestraat in Kampen stonden kraampjes met hobbymateriaal dus je kon lekker rondstruinen en veel ideeën opdoen.
Het was niet zulk mooi weer dat is wel jammer maar ondanks dat hebben we toch genoten en verschillende hobbymaterialen gekocht, waaronder een pakketje waar ik deze kaart mee heb gemaakt.

 
Jullie kennen dit mischien wel, het is een A4 tje met allemaal plaatjes en een voorgestanste kaart, dit allemaal zonder voorbeeld of uitleg.
Zie daar maar eens uit te komen, na lang puzzelen heb ik dit ervan gemaakt.

 
De kerstballetjes zijn aan beide zijden in 3D opgebouwd en hangen dus aan het lint in het midden van de cirkel.

 
We hadden ons ook aangemeld om met een oude schoolbus naar het hart van Het Hobbyjournaal te gaan.
Daar aangekomen werden we opgewacht door Rie Kuipers die ons het een en ander heeft uitgelegd over het bedrijf.
Onder het genot van een kop koffie met koek kon je meedoen met een workshop en hebben we deze kaart met hobbydots gemaakt.
 
 
Na afloop gingen we met de bus terug naar Kampen en hebben we nog een goodybag mee gekregen.
Al met al toch een leuke zaterdag ondanks het minder mooie weer.
Moe maar voldaan zijn we samen weer op de fiets en scooter gestapt en zijn we weer terug naar Zwolle gereden.
 
 
 
 
 

4 opmerkingen:

  1. Prachtige creatie Anneke, volgens mij heb ik die ook zien liggen, maar helaas zonder beschrijving, je hebt het erg mooi verwerkt.......

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten weer Anneke, supermooi gemaakt. Kampen is sowieso een leuke stad en als er dan ook nog zulke leuke hobbymarkt wordt gehouden is het top natuurlijk. voor mij te ver weg maar ik geloof graag dat het gezellig was.liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo te zien aan je kaartjes was het een zeer geslaagde dag.Mooi is je kerstkaartje geworden ook al had je geen beschrijving.Leuk de rondje aan de buiten en binnen kant.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...