Volgers

donderdag 29 augustus 2013

Yvonne's 52 weeks of Christmas


Ja hoor het is weer donderdag dus tijd voor een kerstkaart voor de challenge van Yvonne's 52 Weeks of Christmas.
Dit keer was de opdracht gebruik restjes papier en iets wat je al heel lang hebt.
Ik heb gebruik gemaakt van restjes designpapier van Marianne Design Christmas Wishes.
En de groene strass steentjes en groene satijnen band had ik al heel lang in huis en gebruik het zo af en toe op kerstkaarten.
De stansjes arreslee en rendier van Marianne Design zijn volgens mij van vorig jaar, net zoals de tekststempel die volgens mij van 2 jaar terug is.
 

 
Ik wil met dit kaartje meedoen aan de challenge van



10 opmerkingen:

  1. Leuke kerstkaart Anneke. Soms kan je een hele kaart vullen met alle spulletjes, die je hebt liggen. Ik hoefde hem alleen maar af te maken. Pons zoek, dus bij Co gedaan gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is ie mooi geworden!
    Ik moet ook weer eens aan de slag met mijn kerstkaarten.
    Lieve groetjes,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beeldschone kaart is dit geworden met restjes papier
    groetjes Jnaie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart Anneke - leuk gedaan met al die reestjes.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kerstkaart Anneke, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk idee die onderste kaart, mooie manier om van je restjes af te komen. Ik heb het al vaker gezien en het geeft zon leuk effect, de bovenste kaart vind ik ook helemaal super met die oogjes...toppie gedaan weer meis..knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal leuk! Leuk idee met de restjes!
    Leuk dat je meedoet met de challenge!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuke kerstkaart Anneke....mooi hoor met die restjes....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ongemerkt heb jij inmiddels toch een aardig stapeltje kerstkaarten liggen. Heel mooi gemaakt ook weer deze.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...