Volgers

donderdag 14 maart 2013

Post card






Dit keer heb ik een kaart gemaakt voor de challenge bij http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/ Challenge # 44 waar de opdracht is "Post".
Deze challenge loopt tot 29 maart.

Maak een kaart of creatie waarop het thema post is verwerkt. Je kunt denken aan een envelopje, oude ansichtkaart, postzegels.

Ik heb papier gebruikt uit een blokje van Action en aan de zijkant een oud kantje geplakt.
Verder afgewerkt met een vingate plaatje wat heel toepasselijk is met het meisje met envelop, wat roosjes, geponste takjes, een vlindertje en een stukje touw aan de linkerkant om de kaart heen gewikkelt.
Nou meer post card afbeeldingen kan ik niet meer bedenken, het kaartje staat er vol mee.


13 opmerkingen:

  1. Hoi Anneke,
    Een echte postcard kaart, dat papier van de Action is leuk, dat zijn die langwerpige blokken toch..
    Leuk plaatje, mooi kantje, touwtje als afwerking..heel mooi gedaan...
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt lieve kleurtjes, wat leuk om dat in te kunnen zetten voor een soort wedstrijd, succes ermee
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan, succes ermee!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige Kaart anneke, en erg leuk papier gebruikt
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goh wat een mooi kaartje! had ik maar een action hiet, dan kocht ik dat papier ook, super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anneke,
    Wat een prachtige kaart vind ik dit.en mooi papier heb je gebruikt en dat van de Action???groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje heb je gemaakt...succes ermee!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er helemaal te gek uit.
    Fijn weekend en groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. helemaal leuk weer meid, en wat moeten we toch zonder de action pfff knuffies peet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Anneke wat is dit mooi gemaakt, wat zeg ik schitterend, helemaal te gek.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Anneke!!!Bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij het Scrap Cards Challenge blog.

    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...