Volgers

zondag 18 november 2012

Bloemstukken met anthurium

 
Afgelopen vrijdag ben ik weer naar bloemschikcursus geweest en heb daar deze stukken gemaakt.
Het was de bedoeling dat je een gezegde uitbeeld in je bloemstuk, nou dat kan niet missen, bij mij was het een scheve schaats rijden.

 
Dit is de achterkant van het bloemstuk en hier kun je ook goed zien dat ik er oude schaatsen in heb verwerkt.


In dit stuk heb ik geen gezegde uitgebeeld, alhoewel je natuurlijk altijd kunt zeggen,
"zeg het met bloemen"
Dat is natuurlijk altijd wel van toepassing op elk bloemstuk.

 
Ook hier weer de achterkant om te laten zien dat wanneer dit stuk op tafel staat je rondom een bloemstuk hebt dat voor en achter mooi is.

 
En dit stuk heb ik met een aantal dames bij mij thuis gemaakt.
Zoals je ziet is er in alle stukken hetzelfde materiaal gebruikt maar allemaal op verschillende schalen en zo krijg je ook 3 heel verschillende stukken met hetzelfde materiaal. 


9 opmerkingen:

  1. schitterend meid, wat heb jij een groene vingers. Erg mooi en die van de scheve schaats vind ik ook top gevonden....knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anneke,
    Wat kun je dar goed zeg.!! Wat een prachtige bloemstukken..mijn complimenten en dat scheve schaats is echt heel leuk gevonden..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anneke, wat heb je dit ook goed in je vingers, het zijn schitterende bloemstukken!! En dat met die scheve schaats, hoe bedenkt je het! Echt geweldig!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat maak jij mooie stukken zeg echt ze zijn allemaal even mooi.moet een vrolijken boel bij jou thuis zijn.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Anneke wat zijn ze allemaal super geworden, ziet er tiptop uit. Heb ooit eens een workshop gevolgd om een paasstuk te maken, vond dat toen ook heel erg leuk om te doen. Ik vind het super geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supergave stukken heb je gemaakt zeg!!!! Ik wil ook nog wel eens graag een bloemstukje in elkaar flanzen en ik kan dan ook onwijs genieten als ik zie dat iemand zo lekker bezig is geweest. Heerlijke hobby ook!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schitterende stukken heb je gemaakt, wat een talent heb je toch
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Anneke wat een mooie stukken heb je gemaakt!!!Wat zal het er bij jou feestelijk uitzien.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anneke,

    Wat mooie bloemstukjes, dat ziet er allemaal fleurig en prachtig uit.
    Succes met je candy, die 200 haal je zo.
    Ik ben al volger en blijf je volgen.
    Spullen heb ik meer dan genoeg,mijn kasten zijn meer dan vol.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...