Volgers

woensdag 4 april 2012

Schommelkip


Dit jaar zouden we eigenlijk geen Paaskaarten maken maar ik vond dit patroon op de site van het HJ en vond het toch wel leuk om toch 2 kaartjes te maken voor mijn vriendin en nichtje.
We maken al jaren samen op de maandagmiddag kaarten en vond het wel leuk om hun deze kaart toe te sturen.


Er zit eigenlijk bijna geen verschil in de kaarten alleen het kantje langs het designpapier is anders.
En nou zag ik dat je op het GE-WE Hobbychallengeblog  mee kan doen met de challenge #3
"alles behalve vierkant"
Dus ik wil deze schommelkip mee laten doen.


8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige paaskippetjes.
    Dankjewel voor je leuke reactie, fijn als andere mensen inspiratie krijgen door mijn postjes;)
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaarten zeg. Een keer iets anders en ik hoop dat je iets wint met de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit leuk! Eens iets anders is altijd plezant!
    liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit prachtig gemaakt Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er weer lief uit Anneke.
    Echt super schattig.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze erg leuk, word er vrolijk van. Leuk model hoor.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...