Volgers

maandag 28 maart 2011

Shadowbox card


Het is hier èèn grote bouwput en koud ook nog,
want ze zijn hier druk bezig met verbouwen,
dus ik ben maar gevlucht naar mijn hobbykamer.
Hier is de verwarming tenminste aan, dat is beneden wel anders want daar zit geen raam meer in en de buitenmuur is ook al weggeslagen dus ik blijf hier maar mooi zitten.
Ik ben eens gaan rondneuzen op internet en kwam dit tegen, een shadowbox card, en dit is wat ik ervan gemaakt heb.





Hier kun je zien dat er ruimte zit tussen de voor en achterkant, zodat je als het ware een diepte krijgt om door te kijken.


Hier heb ik het patroon en de beschrijving vandaan.

6 opmerkingen:

  1. hoi

    wat een prachtig kaartje!!

    het is een heel leuk model kaart!

    leuk gemaakt en heel veel succes met de verbouwing!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O meid vreselijk zo'n verbouwing, maar ik denk dat je er wel iets voor terug krijgt! Dus even de kiezen op elkaar! Sterkte hoor! Dit is een super lief kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig is dit originele kaartje, hopelijk ben je snel klaar met je verbouwing

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Anneke,

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart Anneke en sterkte met de verbouwing.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. goede morgen anneke

    ik zou graag die shadowbox willen maken ik zou graag de maat willen weten in cm want ik ben slecht in inch om terekenen

    gr alie

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...