Volgers

dinsdag 1 juni 2010

Twee vintage boekjes


Van de week ben ik bezig geweest met de 2 vintage boekjes die Ellis heeft gemaakt en in het HJ 63 staan.


Alleen heb ik het iets anders gedaan als dat Ellis heeft gedaan,
In de beschrijving staat dat je de 2 boekjes op elkaar moet plakken en een gat moet snijden in de deksel(bovenkant) van het onderste boek, zodat je dus een dieper doosje als het ware krijgt.
Je doet dan de deksel (bovenkant) van het bovenste boek open en je hebt dan eigenlijk een dieper doosje.
Ikzelf vond het jammer om ze op elkaar te plakken, ik wou eigenlijk gewoon 2 boekjes hebben die apart open kunnen zodat je in allebeide boekjes er afzonderlijk iets in kunt doen.





12 opmerkingen:

  1. Hoi Anneke,
    Leuk dat je volger bent geworden,ik heb even op je blog rond gekeken,en je maakt ook prachtige creaties hoor,ik ben je dan ook gaan volgen,je vintage boekjes zijn prachtig,ik ga er ook steeds meer van houden.

    groetjes marieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig en super origineel zijn deze boekjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh Anneke,wat schitterende boeken heb je gemaakt zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er mooi uit zeg!! Enig! Ik had de binnenkant ook wel willen zien. Bedankt voor het meedoen aan mijn Candy!
    Ik ga jou ook volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Om mee te doen met de candy moet je je alleen nog even inscrijven als volger, tot gauw, ik vind jouw creaties echt fantastisch, is er een tuto van dat driehoekige doosje met drie laatjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. JA daar ben ik nog een keer hahaha, jammer dat er niet een tuto van op internet is , ik kan dat blad hier helas niet kopen (Frankrijk).
    tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anneke,

    dat is ook een leuk idee ! En SUPER mooi geworden!
    (grrr, dat ik daar nou niet op gekomen ben ;-)) ;-)), nee hoor, geintje, ik was bang dat ie dan het transport niet heelhuids zou overleven)

    Vond je de vouwgedeeltes makkelijk te maken?

    Groetjes,
    Ellis

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is superrrrrr geworden Anneke !
    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anneke

    Wat een leuke dingen maak jij. Niet alleen kaarten maar van alles wat.
    Bedankt voor je bezoekje op mn blog.
    Sylvia Scharp.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben even aan het bijlezen, loop een beetje achter met de blogs en zie prachtige dingen op je blog, de boekjes zijn schitterend !!! Groeten Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik vind je boekjes zo mooi anneke wat knap gemaakt!!!!

    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...