Volgers

zondag 7 juni 2009

Babypakjes





binnenkort wordt ik weer oma, mijn schoondochter is in juli uitgeteld en mijn dochter in november, dus ik heb nog wel even de tijd, en vond het wel toepasselijk om babykaarten te maken,
ik ben eens lekker bezig geweest om van die leuke babypakjes te maken,
het is heel erg leuk om te doen, vooral omdat we nog niet weten wat het wordt,
vandaar dat ik maar alle drie de setjes heb gemaakt,
en als je dan eenmaal bezig bent ga je door hè, dus de volgende drie setjes komen binnenkort ook hier te staan.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Anneke,

    dat schiet al op dan, juli ! En dan in novenmber, dat duurt nog even. Leuk joh !
    En die pakjes zijn schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anneke,

    bijna al het papier komt van Pipoos en ik geloof dat ze het meeste nog wel hebben( ik heb de doosjes in december al gemaakt, het duurt altijd even voordat zo'n boekje uitkomt)
    Je kunt het trouwens ook nog in Hattemerbroek proberen, bij Creadeco aan de Voskuilersteeg.Die hebben een heel groot assortiment papier.

    Groetjes,
    Ellis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anneke ,
    Het zijn stuk voor stuk schatjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schattig weer Anneke, prachtig zijn ze geworden!! groetjes, Laura

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...