Volgers

vrijdag 15 mei 2020

Proost

 
Heb deze kaart gemaakt n.a.v. het filmpje wat te zien was bij Noor&Zo met de mallen van DDBD 470.713.775 en 470.713.777.
Helaas had ik de mal voor de basiskaart niet maar die heb ik zelf een beetje aangepast met behulp van de DDBD mal 470.713.671.
Ik heb daar de bovenste ronding van gebruikt en de onderkant heb ik zelf een beetje uitgemeten.
Ook had ik niet het spul wat je kon gebruiken voor de schuimlaag dus daar heb ik met gesso een schuimlaag van proberen te maken.
En natuurlijk andere plaatjes als in het filmpje werd gebruikt.
Ja je moet wat verzinnen als je niet alle spulletjes hebt dan moet je het doen met wat je in huis hebt.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...