Volgers

zondag 29 september 2019

Prettige Kerstdagen

 
Vandaag een CAS kaartje gemaakt.
Vind dat toch wel lastig want ik hou eigenlijk van wat drukkere kaarten, dus ben gauw geneigd om er teveel op te plakken.
Dit keer willen ze bij Mijn Hobbyhonk een CAS kaartje zien met strass steentjes.
En bij DCL is de uitdaging maak zelf een achtergrond dus heb ik embossing als achtergrond gebruikt. 
En bij KIC is de uitdaging dry or heat embossing en ik heb gebruikt gemaakt van dry embossing voor mijn achtergrondkaartje. 


6 opmerkingen:

  1. Leuke kerstkaart, de embossing achtergrond doet in de verte aan sneeuw denken. Dank je wel voor het meedoen met Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastische kaart! Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart geworden, echt een CASkaart.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik houd juist wel van CAS. Superleuk dit simpele kerstboompje, ik heb zoiets ooit op zakjes gemaakt met washitape voor de kerstmarkt op school. Bedankt voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kerstkaartje heb je gemaakt! Wat Marjan ook al zegt, het is net sneeuw. Dankjewel voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige CAS-kerstkaart Anneke!
    Gezellig dat je weer van de partij bent bij MHH en veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...