Volgers

dinsdag 4 november 2014

Bloemstukken


 Vorige week vrijdag ben ik weer naar bloemschikcursus geweest en heb daar deze 2 stukken gemaakt.
De opdracht was om een cadeau te verwerken in een bloemstuk, ik heb daar een fles wijn voor gebruikt.
Eerst een stuk oase in de bak en daarop de fles wijn neergelegd en toen rondom opgevuld met blad, bloemen en beregras.


 
Het 2de stuk moest een biedermeier worden van alleen maar verschillende soorten blad en je mocht er geen confereren en bloemen in verwerken.
Eenmaal thuis gekomen heb ik er toch wel bloemen in gedaan, vond het zo kaal zonder een kleurtje.



Zeg nou zelf met bloemen is het toch veel vrolijker.

4 opmerkingen:

  1. Prachtige stukjes Anneke!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige bloemstukken.Leuk idee met de fles wijn er in verwerkt.En het tweede stuk is ook veel mooier met de bloemetjes erin.Goed bezig ben jij geweest.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat zijn ze weer mooi! Ja met bloemen een stuk vrolijker idd. Die met die fles wijn is suuuuper!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als dochter van een voormalig Nederlands kampioene bloemschikken kijk ik hier met extra belangstelling naar! Het stuk met de fles wijn vind ik beeldschoon!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...