Volgers

donderdag 6 juni 2013

Just Married


 
Ben wel bezig met easelkaarten, de vorige was ook al een easelkaart maar dan in het rond, dit keer een hart.
 
 
Ik heb het hart verschillende keren uit gestanst en heb 2 delen met doorzichtig plakband aan elkaar geplakt.
Dat heb ik weer weggewerkt door er weer een hart overheen te plakken zodat je het plakband niet meer ziet.
De voorkant heb ik gestempeld met 2 duifjes, 2 ringen en de tekst.
Door de gaatjes heb ik een lintje gedaan en gestrikt en aan de uiteinden heb ik 2 bedeltjes gedaan, 1 van een hartje en 1 met de letters LOVE.
Verder nog een paar witte plakparels.
Op de onderkaart heb ik 4 stroken met kant geplakt.
Bij een hoop inspiratie is nu een challenge waar de opdracht luidt gebruik 1 cm stroken, nu heb ik geen stroken papier gebruikt maar stroken kant, ik weet niet af dit mag, maar dat hoor ik dan wel.

 
Ik wil dit kaartje mee laten doen met de challenge van:
 
Dutch Card Lovers # 186 opdracht trouwkaart tot 7 juni
KreaTeja # 21 opdracht een witte kaart maar niet vierkant of langwerpig tot 11 juni
Een hoop inspiratie opdracht 1 cm stroken tot 14 juni



18 opmerkingen:

  1. Hoi Anneke,
    Wat leuk bedacht, je strookjes kant, hele chique easelcard heb je gemaakt..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende easelkaart een toppertje
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind het een mooie easelkaart Anneke, supermooi..

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohh wowww Anneke,wat heb je een schitterende kaart gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat heb je dit mooi gemaakt, ik vind die strookjes kant superleuk gedaan zo.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi kaartje! leuk dat je meedoet aan de challenge van Krea TeJa en aan de challege van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dit schitterend gemaakt Anneke, ik vind hem prachtig geworden, heel stijlvol. Top weer.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge van EHI, dank je wel.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart heb je
    gemaakt, ik vind hem super ☼

    Bedankt voor je deelname aan de Challenge
    bij EHI ☺ Erg leuk !

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart heb je gemaakt. Prachtig.
    Leuk dat je mee doet met onze Challenge bij EHI.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig trouwkaartje en fijn dat je meedoet aan de challenge bij krea teja.
    Groetjes paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtig kaartje.
    Mooi is dat zo'n hartjes easelkaart.
    Gr. Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie en stijlvolle kaart
    bedankt voor je deelname aan dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige romantische easelkaart Anneke! Wel heel leuk bedacht met strookjes kant!! Geweldig mooi gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig easelkaart is dat weer.
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kaartje Anneke! Leuk dat je meedoet bij Krea Teja :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...