Volgers

maandag 29 april 2013

Geweven kaart

 
Eerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties die ik telkens krijg op mijn creaties.
Het is altijd een feest om die te lezen.
 
Dan een paar weken terug zag ik een leuke tutorial over een geweven kaart op dit blog en was van plan om het ook eens te maken, dus ben gisteren lekker bezig geweest en heb er deze kaart mee gemaakt.
 
Op alle vier de hoeken aan de voorkant heb ik het hoekmalletje gebruikt die je gratis krijgt bij de Hobbyzine 11.
Deze heb ik geborduurd en wat plakpareltjes erop gedaan.
In de binnenkant van de kaart heb ik het borduurpatroon van Hobbyjournaal gemaakt.
Daarop een nestabilitie Blossom two uit gestanst met daarop een bloemenstempel die ik heb ingekleurd met aquamarkers met lichte voorjaarskleuren en rondom be-inkt met blauwe inkt.

 
Met dit kaartje wil ik met de volgende challenges meedoen.
 
GeWe Hobby challengeblog voorjaarskaart tot 15 mei
Nadia's challengeblog # 55 bloemenstempel tot 8 mei
Hobbyjournaal  borduurchallenge tot 21 mei
AnMaCreatief voorjaarskaart tot 30 april
Scr@p-Cards challengeblog # 46 ABC tot  10 mei
met de letter B van
Bloemenstempel
Blauw cardstock
Borduren
BlossomTwo (nestabilitie)
Blauwe inkt
 


14 opmerkingen:

  1. Wauw wat schitterend gemaakt Anneke, ik vind je kaart prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een beeldschone kaart Anneke
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 Prachtige kaarten Anneke, de geweven kaart vind ik supermooi...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat geweldig mooi gemaakt, ziet er superleuk uit.
    Liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat knap gedaan en leuk dat je mee doet met Nadia's challenge
    grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart.
    Erg leuk dat geweefde ruitje.

    Dank je wel voor het meedoen aan de Challenge ABC bij Scrap Cards Challenge Blog.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een prachtige kaart Anneke.
    bedankt voor het meedoen bij Nadia's challenge.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend Anneke, wat geeft dit een leuk effect! Heel mooi hoe je de binnenkant ook hebt aangekleed, prachtig borduursel! Een heel mooi geheel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje, prachtig gedaan! Bedankt voor het meedoen met Nadia’s challenge, groetjes Rachel.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje! Bedankt voor het meedoen met onze Scrap-Cards Challenge.
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je prijs bij Ge-We

    wat een leuke kaart heb je!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je prijs bij Ge-We

    wat een leuke kaart heb je!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...