Volgers

zondag 3 maart 2013

Groente-bloemstuk.

 
Afgelopen vrijdag ben ik weer naar bloemschikcursus geweest en daar heb ik deze 2 bloemstukken gemaakt.
Ja jullie zien het goed, het is dit keer wel een heel ander bloemstuk als dat jullie van mij gewend zijn.
De opdracht was "verwerk groente in je bloemstuk"
 
Nou dat heb ik gedaan door er witlof, knoflook, spruitjes en lenteuitjes in te doen.
Ik heb de foto van beide kanten genomen zodat je goed kunt zien waar de groente zit.
Ik vond het wel een hele leuke uitdaging.

 
Het 2de stuk dat je gaat maken is vrij dus daar heb ik geen groente in verwerkt.


14 opmerkingen:

  1. Heel apart maar mooi gedaan, lijkt me best moeilijk om daar iets mee te maken maar het is je goed gelukt. Je 2de is ook ontzettend mooi,
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat lijkt me geen gemakkelijke opdracht maar dat komt waarschijnlijk omdat ik geen groene vingers heb...het is bij jou super goed geslaagd Anneke!! Meis, wat maak je zo mooie dingen, vol bewondering kijk ik naar deze twee prachtige bloemstukken, knap hoor!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, allebei, ik moet altijd even wennen aan groente erin, maar het ziet er heel mooi uit!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hihi handig, je kan het altijd nog opeten als de bloemen zijn uitgebloeid! Echt heel apart en leuk! het andere bloemstuk is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige bloemstukken heb je weer gemaakt. beeldig.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk bloemstuk met de groente erin verwerkt! Het is je goed gelukt om er een mooi geheel van te maken! Ook je tweede bloemstuk is er erg mooi!

    Fijne avond!


    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anneke,
    Wat leuk! groenten in je bloemstuk, dat heb je mooi gedaan en je 2de vind ik heel mooi met die felle kleurtjes..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi en origineel Anneke! Knap gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat er groenten in verwerkt zijn Anneke, ik vind het er supermooi uitzien, helemaal top weer meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een idee om een groente stuk te maken wel heel apart.Ziet er wel mooi uit het tweede stuk is ook super mooi.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel apart zo met groente in het bloemstuk, maar wel heel erg leuk.
    Dat gaat dus wel goed samen, bloemen en groente.
    Bloemen en fruit kan niet toch?
    Het 2e stuk is ook heel erg mooi en fleurig.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind ze weer geweldig.stuk voor stuk...knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi Anneke, eigenlijk is alles wat je maar kunt vinden geschikt om in een bloemstuk te verwerken!
    Ik hou wel van anders!!


    Ik heb al verschillende eitjes versierd met veertjes! Ze komen denk ik bij de volgende foto's terecht!Is ook leuk om te doen!


    Fijne avond.

    Liefs Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi zeg met die groenten!
    Ik vind je kaart in je vorige post ook heel erg mooi, leuk model, ook eens opzoeken en een keer proberen.
    Fijne lente week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...