Volgers

maandag 13 augustus 2012

Challenge nr. 11 bij Krea Teja


Wat een schitterend mooi weer is het toch, en dan zit ik binnen om een kerstkaart te maken voor de challenge nr 11 bij Krea Teja.
Dat komt omdat je alleen vandaag nog een kaart kunt linken, want je had de tijd tot 14 augustus om mee te doen.


Ik heb mijn oude snijmallen maar weer eens opgezocht en heb de 2 zijkanten met de Harmonicamal KH 3707 en het middenstuk met de Harmonicamal KH 3706 uitgesneden.
Verder heb ik een kantje gehaakt om een Multiframe snijmal MFD 007 van Nellie Snellen en daar het 3D plaatje opgeplakt.


Aan de rechterzijkant heb ik een tekststempel geplaatst en een bloem gehaakt en vastgemaakt met een brad.



 Aan de linkerzijkant heb ik kleine kerstballetjes geplakt.
Dit zijn eigenlijk borduurstickers maar ik heb op de gaatjes waar je moest borduren kleine hobbydots sterretjes geplakt.


Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge nr 11 van Krea Teja waar het thema is "alles mag".

6 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig hoor, wat een werk heb je er van gemaakt!!! Supermooi.
    Lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is schitterend hoor.. wat een werk is dat geweest..

    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je gemaakt en ja de mussen vallen hier ook van het dak dus geen zin om binnen te gaan frutselen komt wel weer maar jou kaart is heel mooi.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een pracht Anneke.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik geloof dat ik maar op één woord kan komen: supergeweldigegavebijzondermooiecreatieve kaart zeg ;p
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...