Volgers

zaterdag 30 juni 2012

Gesso techniek


Op het blog van Petra van Peetjes Freubelsite zag ik toch van die leuke kaarten gemaakt met de Gesso techniek.
Ze heeft daar een duidelijke uitleg gegeven hoe je dit moet doen, dus ben ik ook aan de klieder gegaan met dit als resultaat.
Het kaartje is eigenlijk een beetje nagemaakt van hetgeen zij had gedaan, maar dat was meer omdat ik het even wou uitproberen.
Het is geweldig leuk om te doen en dus heb ik ook het volgende kaartje met deze techniek gedaan.


Hier heb ik dus ook weer een achtergrond gemaakt met Gesso en daarop gestempeld en dan nogmaals een stempelafdruk gemaakt van de Santa Claus en deze uitgeknipt en er met faomtape bovenop geplakt.
Daarna nog een paar hulstblaadjes uitgestanst en klaar was mijn kaartje.
Ga ik nu nog even kijken naar de volgende techniek die ze weer duidelijk heeft beschreven, nl de bellenblaas techniek.
Ook dit lijkt me weer geweldig leuk om te doen, ga maar eens kijken op haar blog, ze heeft altijd van die leuke ideeën.



7 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaartjes, mooi gedaan
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig gedaan meis en wat een mooie zachte kleur...hou ik wel van...heerlijk he dat geklieder en tis zo simpel om te doen..succes verders dan kan ik weer genieten van je creaties..knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartjes, bedank voor de link ej gaat dat nu bekijke, groetjes Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dat kan ze mooi he, maar ik zie dat jij de slag ook al hebt prachtig gedaan hoor.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig mooi Anneke.
    Echt schitterend.
    Heb verder een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Anneke, prachtig hoor, ik ga snel even een kijkje nemen op dat andere blog :)

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...