Volgers

zaterdag 20 augustus 2011

KGKD beurs Zwolle

Gisteren ben ik gezellig met mijn vriendin naar de KGKD bij ons in Zwolle geweest.
Het was veel rustiger dan andere jaren en nu kon je ook goed bij de kraampjes staan om alles goed te bekijken.
Het was ook leuk om Nicole Verkooyen en Kitty Franken te ontmoeten en te praten over onze verslavende hobby.
Op de foto kun je zien wat ik allemaal weer heb gekocht en dat wordt natuurlijk weer lekker freubelen.
Je weet nooit waar je het eerst mee wilt beginnen, eerst maar eens een plekje zoeken waar ik alles opberg en dan komt het vanzelf wel wat ik het eerste maak.
Iedereen weer een fijn weekend toegewenst, groetjes Anneke


1 opmerking:

  1. Hoi Anneke

    Wat heerlijk dat je een leuke dag heb gehad op de beurs.
    En dat je lekker mag en kan genieten van je nieuwe spulletjes.
    En dat wij dan weer lekker kunnen genieten van je mooie kaarten.
    Veel freubel plezier.
    Verder een heel fijn weekend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...