Volgers

zondag 12 september 2010

Jongenskaart


Zo af en toe heb je een kaart nodig voor de jeugd en dan vind ik dat een kaartje met scooter wel gepast is dus heb ik maar 2 eenvoudige kaartjes gemaakt.
Meestal vind de jeugd dat een eigengemaakt kaartje zo oudbollig is dus heb ik deze kaarten maar gewoon eenvoudig gehouden.
Ikzelf vind deze kaart qua kleur wel geschikt voor een meisje van 16 die net haar bromfietsrijbewijs heeft gehaald.



En deze vind ik qua kleur meer voor een jongen van 16 die net zijn bromfietsrijbewijs heeft gehaald.


Allemaal bedankt weer voor het langskomen en berichtjes en nog een fijne zondag toegewenst.

groetjes anneke

4 opmerkingen:

  1. Hoi Anneke, wat heb je super leuke kaartjes gemaakt voor de jeugd.
    Echt gaaf!!!!!!!!!
    Hier vanmorgen aan de kust ook regen nu af en toe zon en droog.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een stoere kaartjes, prachtig in die vrolijke kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke vlotte en stoere kaartjes.
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige stoere kaarten Anneke,echt super.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...