Volgers

donderdag 20 mei 2010

Bakje met lege olvaritpotjes

Een tijdje terug had ik van dat mooie Tilda papier gekocht en wist nog niet wat ik hier van zou maken totdat ik op de site van Monie dit leuke bakje zag,
ik heb toen aan mijn dochter de lege olvarit potjes gevraagd en ben hier dus mee aan de slag gegaan,
ik vind het best wel leuk geworden en Monie bedankt voor de beschrijving.



   



De potjes heb ik nog niet gevuld, maar daar kunnen natuurlijk allerlei leuke dingetjes in gedaan worden.


7 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk Anneke, ook leuk om te krijgen
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohh wat een prachtige en originele set is dit zo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh wat een prachtig set Anneke,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi

    prachtig!!

    heel mooi gemaakt!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn superrrrrr leuk geworden en met geweldig papier gemaakt !
    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anneke wat vind ik dit super gaaf zeg heel mooi.
    En je kan van alles in die potjes doen van iets lekkers tot iets leuks.

    groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...