Volgers

zondag 3 mei 2009

Mini ladenkastje

Ik ben van de week eens aan de slag gegaan met een mini ladenkastje, dit zag ik op een blog die ik volg en vond het zo'n leuk ding dat ik me maar eens ben gaan uitleven
Dit is het blog waar ik het voorbeeld zag en ik was meteen verkocht, vond het zo'n prachtig kastje.
De laadjes heb ik gevuld met bloemetjes en uitgedrukte nestabilithies, is toch altijd makkelijk en direct bij de hand.


Ik heb de achterkant extra verstevigd met cardstock en dit iets hoger door getrokken zodat je een verhoging krijgt en dit heb ik afgewerkt met bloemetjes en een pin met kraaltjes en een strikje.

2 opmerkingen:

  1. Hoi anneke ,ik kwam toevallig op je blog terecht ,en ik vindt je ladekastje super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kwijlll...........díe is mooi !!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...